پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز لرستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام طاهری
کد خبر: 4152266
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز لرستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام طاهری

جامعه روحانیت مبارز لرستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از لرستان، جامعه روحانیت مبارز لرستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز لرستان و مدیریت حوزه علمیه استان لرستان به مناسبت درگذشت روحانی مبارز انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید شکراله طاهری خرم‌آبادی به شرح زیر است: 

«ارتحال ملکوتی سیدجلیل‌القدر، عالم ربانی، اسوه تقوا، تواضع و اخلاق حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری(ره) که عمر پر برکتش را در تبلیغ و تدریس و ترویج مکتب اسلام و انقلاب سپری نمودند، موجب اندوه فراوان شد.

به راستی که صفات متقین در ایشان جلوه‌گر بود، چرا که زندگی او مصداق این فراز خطبه مولای متقیان علی(ع) «و از نشانه‌هاى یکى از پرهیزکاران این است که او را این‌گونه می‎بینى: در دیندارى نیرومند، نرمخو و دوراندیش، داراى ایمانى پر از یقین، حریص در کسب دانش، با داشتن علم بردبار. در توانگرى میانه‌رو، در عبادت فروتن، در تهیدستى آراسته، در سختى‌ها بردبار، در جستجوى کسب حلال، در راه هدایت شادمان و پرهیز کننده از طمع‌ورزى» می‌باشد. 

ویژگی‌هایی مثل پرهیزگاری، اخلاق پسندیده، ساده‌زیستی، عدم توجه به مادیات و ظواهر دنیا، مردم‌گرایی دینی و همواره یار و پشتیبان انقلاب بودن، ایشان را به الگوی این روز‌ها برای عموم مردم، خصوصا طلاب حوزه علمیه کرده است. 

 حوزه علمیه استان لرستان فقدان این عالم ربانی و ملکوتی را به محضر حضرت، ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت، اساتید، طلاب حوزه‌های علمیه و عموم مردم، خصوصا به بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نماییم، از خداوند متعال خاضعانه می‌خواهیم که بهترین‌ها را در کنار اجداد مطهرش به ایشان مبذول فرماید.» 

انتهای پیام
captcha