سکوت جوامع بین‌الملل در مقابل قرآن‌سوزی حمایت از این تفکر است
کد خبر: 4152092
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

سکوت جوامع بین‌الملل در مقابل قرآن‌سوزی حمایت از این تفکر است

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس از سکوت کشورهای مختلف و مدعیان آزادی و جوامع بین‌الملل در مقابل قرآن‌سوزی در سوئد انتقاد کرد و گفت:‌ سکوت این دولت‌ها نشان‌دهنده حمایت از این تفکر است.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارسرضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن محکوم کردن قرآن‌سوزی در سوئد و کشورهای غرب گفت: ما در دوره آخرالزمان زندگی می‌کنیم و طبیعتاً ایادی غرب اعتقادی به مسائل خیر ندارند و بقای خود را در توسعه شرها می‌دانند.

وی افزود: غرب این کار را به صورت جدی طی چند سال اخیر در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، عقیدتی و اجتماعی در قالب پروژه‌های اسلام‌ستیزی، دین‌ستیزی و خداستیزی انجام می‌دهند.

محمدیان اظهار کرد: نتیجه اقدامات غرب همین مباحث انحرافی جامعه خودشان است که به خصوص در مسائل اخلاقی شاهد بروز گسترده انحرافات هستند و دامنه آن به مسائل اجتماعی و سیاسی هم بسط داده می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: اقدامات خداستیزی و دین‌ستیزی غرب تنها به مبحث قرآن‌سوزی ختم نمی‌شود البته این کار یک اتفاقی است که از دل جریان دین‌ستیز و اسلام‌ستیزی درمی‌آید.

وی با بیان اینکه در جوامع غربی حتی کسانی که به ظاهر معتقد هستند، اما اعتقادی به مباحث دین‌ستیزی ندارند و در مقابل این اتفاقات منفعل هستند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد، گفت:‌ امروز مشاهده می‌کنیم در غرب مباحث انحرافی عقیدتی و اخلاقی به صورت گسترده حمایت می‌شود که از جمله آن می‌توان به حمایت از همجنس‌گراهاست.

محمدیان با تصریح اینکه این حمایت و سکوت جوامع غربی خود باعث بروز قرآن‌سوزی آن هم به صورت رسمی در کشوری چون سوئد می‌شود، از سکوت کشورهای مختلف و مدعیان آزادی و جوامع بین‌الملل انتقاد کرد و گفت:‌ سکوت این دولت‌ها نشان‌دهنده حمایت از این تفکر است.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس ادامه داد: این در حالی است که مدعیان آزادی و جوامع بین‌الملل نسبت به یک گروه و شخص جریان دین‌مدار واکنش منفی دارند و کوچکترین اقدامات را برنمی‌تابند اما نسبت به چنین جریاناتی سکوت می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: وقوع چنین اهانت‌ها و اقداماتی نشان‌دهنده آن است که وظیفه افراد دین‌مدار در دوره آخرالزمان بیشتر است و باید خداپرستی را به صورت کلی بیشتر تبلیغ کرده و بیشتر پایبند مسائل اخلاقی و توسعه این‌گونه موارد بود تا این دوره به ظهور منجی ختم شود.

انتهای پیام
captcha