۳۰ تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی «مدهامتان» کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4152063
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

۳۰ تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی «مدهامتان» کهگیلویه‌وبویراحمد

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد از تمدید مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد تا ۳۰ تیرماه جاری خبر داد.

جشنواره قرآنی «مُدْهَامَّتَانِ»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، کریم لایقی‌اصل، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 11 تیرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدْهَامَّتَانِ» ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، اظهار کرد: آیین‌نامه این دوره از مسابقات از طریق سامانه «بچه‌های مسجد» منتشر شده است.

وی افزود: این مسابقات با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه این مسابقات امسال در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار خواهد شد، ادامه داد: استعدادیابی قرآنی، برگزاری جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری از رشته‌های بخش عمومی این جشنواره قرآنی هستند.

لایقی‌اصل یادآور شد: این دوره از مسابقات در بخش اختصاصی رشته‌های قرائت (ترتیل، تحقیق، تقلیدی)، حفظ (کل و جزء ۳۰)، اذان، مکبری، مفاهیم و معارف اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی بخش ویژه اعضا، بخش رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر 7 سال، بخش ویژه کانون، تلاوت نور، تولیدات هنری و بخش بین‌الملل را از جمله بخش‌های جشنواره «مدهامتان» ذکر کرد.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره تا ۳۰ تیرماه امسال تمدید شد، افزود: این مسابقات در رده‌های سنی کودکان (رده سنی زیر 7 سال)، نوجوانان (رده سنی ۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

لایقی‌اصل گفت: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی الکترونیکی https://bachehayemasjed.ir/home و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش «فعالیت‌های من» مراجعه کرده و در قسمت «مدهامّتان» در رشته‌های اعلام شده ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha