طرح «مسجد به مسجد» در اردبیل آغاز شد
کد خبر: 4150979
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
با محوریت تحقق جهاد تبیین؛

طرح «مسجد به مسجد» در اردبیل آغاز شد

راهیار بنیاد هدایت منطقه شمال‌غرب کشور گفت: طرح مسجد به مسجد با هدف شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و با محوریت تحقق جهاد تبیین در اردبیل آغاز شد.

طرح «مسجد به مسجد» در اردبیل آغاز شدبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، یاسین حسن‌زاده، راهیار بنیاد هدایت منطقه شمال‌غرب کشور، هفتم تیرماه در نشست کنش‌گران فرهنگی استان اردبیل با هدف بررسی رویداد ملی «محله همدل» در سخنانی اظهار کرد: مهرواه ملی «محله همدل» در تلاش هستیم راهکارهای عملی برای حل مشکلات محلات ارائه کنیم. وی افزود: در مهرواه محله همدل ایده‌پردازی و نوآوری نیاز است تا کنش‌گران و فعالان فرهنگی در حوزه جوانان به میدان آمده و در راستای حل مسائل و گره‌گشایی از مشکلات همت مضاعف داشته باشند.

راهیار بنیاد هدایت کشور از آغاز طرح «مسجد به مسجد» با محوریت تحقق جهاد تبیین در اردبیل خبر داد و گفت: طرح مسجد به مسجد با هدف رسیدن به ظرفیت‌های واقعی میدان است، در استان اردبیل نیز ظرفیت‌های خوب فرهنگی به‌وفور مشاهده می‌شود و باید در افتخارآفرینی برای این استان وارد میدان فعالیت فرهنگی شوند. حسن‌زاده بر ضرورت تقویت پیوندهای اجتماعی در محلات تاکید کرد و افزود: استان اردبیل در سال گذشته در «مهرواره بانور» از استان‌های برتر کشور بود، انتظار می‌رود در رویداد ملی «محله همدل 2» نیز با جدیت و گستردگی شایسته در میدان حضور یابند.

انتهای پیام
captcha