همکاری مؤسسه خیریه غدیر با مرکز ستفای جهاددانشگاهی قم
کد خبر: 4147667
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

همکاری مؤسسه خیریه غدیر با مرکز ستفای جهاددانشگاهی قم

مؤسسه خیریه غدیر و مدیر مجموعه اشتغال لیان برای همکاری و هم‌افزایی با مرکز ستفای جهاددانشگاهی استان قم اعلام آمادگی کردند.

همکاری مؤسسه خیریه غدیر با مرکز ستفای جهاددانشگاهی قمبه گزارش ایکنا از قم، در جلسه‌ای که با حضور یاسر شریفی مدیر مرکز ستفای جهاددانشگاهی استان قم، باقری مدیرعامل مؤسسه خیریه غدیر و موسوی مسئول مرکز اشتغال مؤسسه غدیر(لیان) و نیز سرگروه‌های اشتغال مرکز لیان برگزار شد، یاسر شریفی ضمن معرفی مرکز ستفا، بیان کرد: این مرکز شامل دوبخش مرکز نوآوری و مرکز مشاوره شغلی است که خدمات مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شامل پذیرش طرح‌ها و ایده‌ها، منتورینگ تیم‌ها و واحدهای فناور، حمایت مالی از این تیم‌ها، ارائه تسهیلات، شبکه‌سازی و نیز در اختیار گذاشتن فضای اشتراکی برای تیم‌ها است.

وی در رابطه با مرکز مشاوره شغلی ستفا نیز افزود: در این مرکز طرح‌هایی در سال‌های مختلف در سطح ملی و استانی انجام شده که شامل طرح توانمندسازی خانوار، طرح مشاغل خانگی و اشتغال‌زایی که با مشارکت بنیاد علوی در حال انجام است، می‌باشد، هم‌چنین این مرکز به عنوان مرکز معین در بحث پایش و نظارت اشتغال در استان فعالیت می‌کند.

شریفی گفت: مرکز ستفا ظرفیت‌هایی درخصوص برگزاری تورهای ترویجی در حوزه اشتغال، تورهای فناورانه و کمپ‌های مشاوره و عارضه‌یابی برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار و واحدهای تولیدی هستند دارد و نیز در زمینه رویدادهایی مانند رویدادهای انتقال تجربه و ایده‌پردازی که در قالب جشنواره‌های مختلف و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود فعال است.

در پایان جلسه مدیرعامل مؤسسه خیریه غدیر و مدیر مجموعه اشتغال لیان از فضای کاری و اقدامات ستفا استقبال و برای همکاری اعلام آمادگی کردند و مقرر شد با ایجاد یک سری نقاط مشترک و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه‌های ذکر شده این دو مرکز هم‌افزایی داشته باشند. 

یادآور می‌شود، مؤسسه خیریه غدیر در زمینه حمایت از افراد کم برخوردار و کم بضاعت و اعطا تسهیلات به این افراد فعال است و اخیراً نیز مجموعه لیان از زیرمجموعه‌های این مؤسسه در بخش مشاوره شغلی و برگزاری نمایشگاه‌های مشاغل فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha