حمایت از خانواده زندانیان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارزشمند است
کد خبر: 4147450
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

حمایت از خانواده زندانیان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارزشمند است

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: حمایت از خانواده زندانیان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است و یک‌هزار خانوار زندانی نیازمند در استان وجود دارد.

آسیب‌های اجتماعیبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 22 خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه حمایت از خانواده زندانیان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است و یک‌هزار خانوار زندانی نیازمند در استان وجود دارد، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان در سه شهرستان استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از این خانواده‌ها به‌صورت نقدی، غیرنقدی و پیگیری برای اشتغال آنها انجام می‌شود، افزود: مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرایم کیفری نیازمند همت جمعی دستگاه‌های فرهنگی و توجه جدی به وضعیت و حفظ منزلت اجتماعی خانواده‌های زندانیان است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: باید در کنار ایجاد امکانات مختلف برای مجرمان در حبس، خانواده زندانی نیز مورد توجه جامعه قرار گرفته و ارزش و منزلت اجتماعی خانواده‌های زندانیان در صدر توجه مسئولان و مردم قرار بگیرد.

بیژنی گفت: حمایت از زندانی‌های نیازمند با همکاری کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بهزیستی استان انجام می‌شود و اصلاح و تربیت زندانیان بدون حمایت از خانواده‌های آنها امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام
captcha