کلاس‌های قرآنی ویژه اوقات فراغت نوجوانان در کلاله افتتاح شد
کد خبر: 4147404
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

کلاس‌های قرآنی ویژه اوقات فراغت نوجوانان در کلاله افتتاح شد

کلاس‌های قرآنی ویژه اوقات فراغت نوجوانان به همت خانه قرآن شهری یاسین کلاله و با حضور مربیان و اولیاء امروز، ۲۲ خرداد درمسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر کلاله افتتاح شد.

افتتاح کلاسهای اوقات فراغت در کلاله

به گزارش ایکنا از گلستان، کلاس‌های قرآنی ویژه اوقات فراغت نوجوانان به همت خانه قرآن شهری یاسین کلاله و با حضور مربیان و اولیاء امروز، ۲۲ خرداد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر کلاله برگزار شد.

علیرضا کریم کشته کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله در این مراسم گفت: هر چند اوقات فراغت مختص ایام تابستان نیست ولی با اتمام کلاس‌های درس و مدرسه این مساله موضوعیت بیشتری پیدا می‌کند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله ادامه داد: جوانان شایسته و با استعدادی در شهرستان وجود دارند که باید با برنامه ریزی صحیح توسط متولیان امر زمینه علاقمندی جوانان به حوزه‌های مختلف فراهم شود.

وی با بیان‌اینکه اولین محور برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان رشد استعدادهای نوجوانان است، افزود: کلاسهای آموزشی قرآن کریم باهدف استعدادیابی قرآنی و با حضور مربیان ممتاز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در این مسجد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین در طرح اوقات فراغت علاوه بر کلاسهای آموزش قرآن، کلاس‌های تقویتی درسی و ورزشی همراه با اردوهای یک روزه برای مخاطبین پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha