طرح «بهار مهربانی» در ساری اجرا می‌شود
کد خبر: 4146639
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷

طرح «بهار مهربانی» در ساری اجرا می‌شود

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) از سوی خانه قرآن و عترت «نازنین خدیجه(س)» طرح جهیزیه «بهار مهربانی» در ساری اجرا می‌شود.

مطهره روشنگر سوادکوهی

مطهره روشنگر سوادکوهی، مدیر خانه قرآن و عترت «نازنین خدیجه(س)» ساری، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از اجرای طرح کمک به مناطق آسیب‌پذیر و تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند ویژه تهیه جهیزیه به نوعروسان خبر داد و گفت: خانه قرآن و عترت نازنین خدیجه(س) علاوه بر فعالیت‌های  آموزشی، قرآنی و فرهنگی، فعالیت‌های اجتماعی کمک به مناطق آسیب‌پذیر و تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند را نیز در دستور کار دارد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) عید قربان و عید غدیر خم، بر آن شدیم که با اجرای طرح جهیزیه بهار مهربانی به جهت تأمین بخشی از اقلام ضروری جهیزیه نوعروس نیازمند، چند دست جهیزیه برای محرومان تهیه کنیم.

روشنگر تصریح کرد: خیران و عزیزانی که علاقه‌مند به یاری‌رسانی این نوعروسان هستند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت 6362141803832568 به نام مطهره روشنگر واریز کنند.

مدیر خانه قرآن و عترت «نازنین خدیجه(س)» ساری در پایان خاطرنشان کرد: خیران عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09118947029 تماس حاصل کنند و یا به آدرس ساری، بلوار خزر، کوچه شهید فرجی دریای چهارم، خانه قرآن و عترت نازنین خدیجه(س) مراجعه کنند.  

انتهای پیام
captcha