تنها راه مقابله با دشمن توانمندسازی در همه عرصه‌ها است
کد خبر: 4146619
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

تنها راه مقابله با دشمن توانمندسازی در همه عرصه‌ها است

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن هیچگاه دست از دشمنی خویش برنمی‌دارد، گفت: نباید ساده‌لوح بود و در مقابل دشمن عقب‌نشینی کرد؛ بلکه باید در مقابل دشمن ایستاد و خود را در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی و علمی قوی کرد.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۱۹ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امام سرآمد تاریخ است که تاریخ هیچگاه این بت‌شکن را فراموش نمی‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب اسلامی، ایران را از ضلالت و گمراهی نجات داد و سیاست سلطنتی را به مردم‌سالاری، حکومت دست‌نشانده و ضد دین را به حکومت مستقل و اسلامی و رژیم مبتنی بر استبداد را به رژیم بر پایه آزادی تبدیل و هویت ملی را در جامعه ترویج کرد‌.

وی گفت: امام با نیروی معجزه‌آسا، معنویت را جایگزین جاهلیت کرده و حرکتی به وجود آورد که در تاریخ ماندگار شد‌.

حسن‌زاده با اشاره به قدرت ایمان در انسان، تصریح کرد: در امام (ره) چهار ایمان بود، ایمان به هدف، به راه، به مردم و بالاتر از همه ایمان به خدا که توانست این حرکت عظیم را به وجود آورد.

امام‌جمعه میاندوآب به اهمیت امید اشاره و اظهار کرد: رهبر انقلاب، امید را دومین ویژگی حضرت امام خمینی (ره) برشمردند که در کنار ایمان توانستند سه تحول در سطح داخلی، امت اسلامی و در سطح جهان ایجاد کند.

وی افزود: باید به آینده امید داشت چرا که بدون امید نمی‌توان به توسعه و رشد رسید و با بهره‌گیری از ابزار امید است که انقلاب به راه پرفروغ خویش ادامه می‌دهد و امروز به ایران قوی تبدیل شده است.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه باید از بیانات مقام معظم رهبری درس بگیریم، گفت: باید با تبعیت از ولایت و با اتحاد و همدلی، محکم، استوار و با قاطعیت به‌پیش رویم.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن هیچگاه دست از دشمنی خویش برنمی‌دارد، تصریح کرد: نباید ساده‌لوح بود و در مقابل دشمن عقب‌نشینی کرد؛ بلکه باید در مقابل دشمن ایستاد و خود را در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی و علمی قوی کرد.

 

انتهای پیام
captcha