محله همدل با مشارکت کنشگران محلی موفق خواهد شد
کد خبر: 4146520
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

محله همدل با مشارکت کنشگران محلی موفق خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری مهرواره «محله همدل» گفت: در قالب این مهرواره مشارکت همه کنشگران محلی دنبال می‌شود تا با محوریت مساجد و امامان محله بتوان محله‌های همدل‌تری را در سطح کشور داشته باشیم.

علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 18 خردادماه در دیدار دوره‌ای با امامان محله استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های مردمی استان در زمینه‌های مختلف گفت: در تمام برنامه‌هایی که نتایج مطلوب حاصل شده، استفاده از ظرفیت‌های مردمی به وضوح دیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های خود محله، برای آسیب‌ها و تهدیدهای شناسایی شده برنامه‌ریزی کرده تا با استفاده از ظرفیت مردم همان محله مشکلات حل شود.

وی با اشاره به برگزاری مهرواره «محله همدل» اظهار کرد: هدف از برگزاری این مهرواره این است که همه کنشگران محلی از جمله هیئت‌ها، کانون‌ها، مؤسسات قرآنی، بانوان، مجموعه‌های جهادی و انجمن‌های خیریه با محوریت مساجد و امامان محله بتوانند محله‌های همدل‌تری را در کشور داشته باشیم.

نجیمی در پایان گفت: دغدغه‌های امام یک محله محدود به یک مسجد نیست و همه اهالی محله را در بر می‌گیرد. آمارهای گرفته شده نشان می‌دهد در محلاتی که امام آن محل، فعال بوده است میزان امیدآفرینی در آن محل افزایش پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام کارگر، راهیار بنیاد هدایت استان یزد نیز در این نشست، گزارش مختصری از اردوی دو روزه شهر قم برای بازدید از مسجد جامعه‌پرداز ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha