تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان
کد خبر: 4145299
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸

تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: فرصت برای ثبت‌نام در بخش آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن تا 22 خردادماه و بخش معارفی تا 30 خردادماه جاری در سطح استان تمدید شد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف کردستانخلیل همتی، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان با بیان اینکه چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات از 16 اردیبهشت‌ماه انجام شد که فرصت برای ثبت‌نام در بخش آوایی تا 22 خردادماه و در بخش معارفی تا 30 خردادماه جاری تمدید شده است.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: رشته‌های تفسیر در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن در دو بخش تفسیر عمومی در سوره‌های یاسین و الرحمن و تفسیر تخصصی در رشته‌های معارف قرآنی، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به صدور مجوز برای شرکت‌ متقاضیان رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در سایر رشته‌های قرآنی افزود: شرکت‌کنندگان این بخش می‌توانند در رشته‌های آوایی انفرادی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل شرکت کنند.

همتی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته فقط در سه منطقه از استان کردستان مسابقات قرآن اوقاف برگزار می‌شد، افزود: در راستای رفاه بیشتر شرکت‌کنندگان و سهولت در رفت‌‌و‌آمد آنان و ارتقای استقبال شرکت‌کنندگان در پنج منطقه استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان در شهرستان‌های قروه، بیجار، سنندج، مریوان و سقز برگزار خواهد شد، یادآور شد: ۷۳۳ نفر از کردستان در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت کرده بودند که ۹۸ نفر مجوز شرکت در مرحله استانی را یافتند.

انتهای پیام
captcha