فراخوان ثبت‌نام در دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعةالزهرا(س)
کد خبر: 4144309
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

فراخوان ثبت‌نام در دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعةالزهرا(س)

دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعةالزهرا(س) با موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» برگزار می‌شود.

فراخوان ثبت‌نام در دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعةالزهرا(س)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، فرزانه سبحانی، مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعة الزهرا(س) با اشاره به فراخوان ثبت نام در دومین رویداد آموزشی تربیتی این نهاد علمی، عنوان کرد: این رویداد با موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» برگزار می‌شود.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعة الزهرا(س) اظهار کرد: در این رویداد، اساتید، طلاب سطح ۲، ۳، ۴، مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی، تمهیدیه، و طلاب دوره عالی فقه و اصول، نخبگان و دانش‌آموختگان می‌توانند شرکت کردند.

سبحانی با اشاره به برگزاری رویدادهای جامعة الزهرا(س) در سه سطح پیش رویداد، رویداد و پسارویداد، گفت: پیش رویداد اساتید در فاصله زمانی ۲۰ خرداد تا ۶ تیر و پیش رویداد طلاب در فاصله زمانی ۱۰ تا ۲۳ تیر برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری دومین رویداد آموزشی تربیتی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ شهریور است که به صورت حضوری در جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعة الزهرا(س) یادآوری کرد: علاقه‌مندان تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام رضا علیه‌السلام فرصت دارند از طریق سامانه https://builder.jz.ac.ir/home/roydad برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

سبحانی در ادامه به امتیازات حضور مؤثر در رویداد اشاره و اظهار کرد: این امتیازات برای اساتیدی که حضور مؤثر در رویداد داشته باشند، شامل محاسبه به‌عنوان ضمن خدمت و اولویت تدریس دروس پژوهش‌محور مصوب آموزش خواهد بود؛ همچنین طلابی که حضور مؤثر داشته باشند، برای پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر اولویت خواهند داشت.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن های ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۰۹ و یا ۰۲۵۳۲۱۱۲۵۸۵ تماس بگیرند.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعة الزهرا(س) بیان کرد: کانال رویدادهای فصلی جامعة الزهرا (س) به نشانی @roydadjamee و یا https://eitaa.com/roydadjamee در پیام رسان ایتا فعال است.

انتهای پیام
captcha