مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4143999
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
به همت جهاددانشگاهی قم؛

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت در قم برگزار می‌شود

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت، دوشنبه، هشتم خردادماه از ساعت 10 در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره ملی مهدویت در قمبه گزارش ایکنا از قم، چهارمین دوره جشنواره ملی دانشجویی «مهدویت» به همت جهاددانشگاهی قم، با محوریت «گفتمان‌سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» در چهار بخش هنر و رسانه، ادبی، ایده‌پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار و هشت هزار و 433 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف عکاسی، خلاقیت و ایده‌پردازی، خبر و رسانه برای بیش از چهار هزار نفر به‌صورت رایگان، نشست‌های تخصصی و برگزاری اولین فتوماراتن مهدوی در سطح کشور از برنامه‌های این جشنواره بود.

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت روز دوشنبه، هشتم خردادماه از ساعت 10 در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می‌شود. در این مراسم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کنند.

شعرخوانی سیداحمد علوی، مداحی جواد هاشمی، رونمایی از کتاب مجموعه عکس مهدوی، آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت و قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفرهای زیارتی از دیگر برنامه‌های این اختتامیه است.

انتهای پیام
captcha