شیراز میزبان دوازدهمین جشنواره ملی «نوجوان سالم و یاریگران زندگی» شد
کد خبر: 4142640
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

شیراز میزبان دوازدهمین جشنواره ملی «نوجوان سالم و یاریگران زندگی» شد

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش وپرورش فارس از برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره ملی «نوجوان سالم و یاریگران زندگی» در شیراز خبر داد و گفت:‌ این برنامه در 20 تیرماه به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

وبینار توجیهی معاونان و کارشناسان اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علی خواجه‌نژادیان، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس امروز، اول خرداد در وبینار توجیهی معاونان و کارشناسان این اداره از برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره ملی «نوجوان سالم و یاریگران زندگی» در شیراز خبر داد و گفت:‌ این برنامه در 20 تیرماه به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های هنری دانش‌آموزان را یکی از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: در همین راستا جشنواره «نوجوان سالم و یاریگران زندگی» در آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

خواجه‌نژادیان با بیان اینکه این جشنواره برای استفاده از ظرفیت گروه‌های همسال برای مشارکت در برنامه‌ها و طرح‌های پیشگیرانه  اجرا می‌شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای استان فارس، دبیرخانه کشوری این جشنواره مستقر در فارس نهایت تلاش خود را جهت داوری مطلوب و شایسته آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان انجام خواهد داد.

حسین حسن‌پور، اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست به بیان توضیحاتی درباره این جشنواره پرداخت و افزود:‌ استان‌ها باید آثار منتخب خود را پس از داوری از تاریخ 6 تا 10 خردادماه جاری از طریق بستر شاد به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آثار منتخب باید دارای شناسنامه معرفی اثر بوده و برای مشخص شدن اینکه فرد شرکت‌کننده دانش‌آموز یا فرهنگی است حتماً گواهی اشتغال به تحصیل دانش‌آموز و یا حکم کارگزینی همکار فرهنگی نیز به همراه اثر ارسال شود.

حسن‌پور با اشاره به رشته‌های این جشنواره گفت:‌ ابتکارات جامعه‌محور، اقدام‌پژوهی، ایده‌پردای، بازی‌های رایانه‌ای، برنامه عمل سالانه، پروژه‌های نوآورانه، روایت، روزنامه دیواری، طرح درس، عکاسی، فیلم تدریس، فیلم کوتاه، گرافیک، محصولات فرهنگی، منابع آموزشی وکمک آموزشی، موشن‌گرافی، نرم‌افزار چند رسانه‌ای و نقاشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha