ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تأمین مسکن نیازمندان فارس
کد خبر: 4142209
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تأمین مسکن نیازمندان فارس

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه حساب 100 امام راحل و خیرین مسکن‌ساز ظرفیت‌هایی بی‌بدیل برای تأمین مسکن نیازمندان است، بر ضرورت استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای تأمین مسکن نیازمندان استان تأکید کرد.

نشست هيئت مديره انجمن خيرين مسكن‌ساز استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدعلیرضا حمیدی، مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در نشست هيئت مديره انجمن خيرين مسكن‌ساز استان با بیان اینکه حساب 100 امام راحل و خیرین مسکن‌ساز ظرفیت‌هایی بی‌بدیل برای تأمین مسکن نیازمندان است، گفت: باید از این ظرفیت‌ها در راستای تأمین مسکن نیازمندان بیش از پیش بهره‌گیری کرد.

وی با مثبت ارزیابی کردن گزارش مديرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز  از عملکرد و ساختار انجمن اضافه کرد: در عین حال هنوز جای کار و تلاش بیشتر در انجمن وجود دارد ظرفیت‌های خیرین در استان فارس در کل کشور کم نظیر و ستودنی است.

حمیدی خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر بنیاد مسکن و انجمن شد و اضافه کرد: شرایطی فراهم شده است که انجمن خیرین مسکن‌ساز بتوانند با پشتوانه حساب 100 و عزم و اراده خیرین گام‌های بزرگتری در عرصه تامین مسکن نیازمندان بردارد.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ضمن ارائه گزارشی از روند تأمین مسکن شهری در بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن استان فارس در حوزه معاونت مسکن شهری عملکردی درخشان دارد، طرح نهضت ملی مسکن به عنوان پیشانی اصلی اجرای طرح‌های مسکن شهری در این استان همچنان پیشتاز است در عملکرد نهضت ملی مسکن تعداد ۱۸ هزار و ۴۵۴واحد زمین تامین و برای ۱۱ هزار و ۵۵۴ واحد پروانه اخذ شده است و ۸ هزار و ۸۶۰ واحد نیز در حال اجراست.

حمیدی افزود: همچنین در این حوزه در طرح مسکن مهر ۲۸ هزار و ۱۳۸واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن  استان فارس اتمام و افتتاح شده است. برای ساخت واحد های مسکونی  افراد بی بضاعت و محروم از سال ۸۲ تاکنون ۵ هزار و ۵۹۶ واحد به اتمام رسیده و ۴ هزار و ۶۳۷ واحد نیز در دست اجراست.

عباس خالقداری، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس نیز ضمن تقدیر از همراهی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس بر لزوم شتاب‌بخشی در اجرای طرح‌های خیرساز در استان فارس تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha