طلاب فارس به پانزدهمین جشنواره «علامه حلی» دعوت شدند
کد خبر: 4142203
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

طلاب فارس به پانزدهمین جشنواره «علامه حلی» دعوت شدند

مدیر حوزه‌های علمیه فارس از اعلام فراخوان پانزدهمین جشنواره «علامه حلی» خبر داد و از طلاب استان جهت شرکت در این جشنواره علمی پژوهشی دعوت به عمل آورد.

پانزدهمین جشنواره «علامه حلی»، فارسحجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعلام فراخوان پانزدهمین جشنواره «علامه حلی» خبر داد و از طلاب استان جهت شرکت در این جشنواره علمی پژوهشی دعوت به عمل آورد و گفت: این جشنواره ویژه طلاب زیر 35 سال در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 15 مردادماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاوه بر این‌ها اساتید حوزه‌های علمیه منوط به داشتن شرط سنی زیر 50 سال و داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه آقایان در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه بانوان و جامعه‌الزهرا(س) در سال جاری، می‌توانند در بخش اساتید این جشنواره شرکت کنند.

محمودی با بیان اینکه جشنواره مذکور در 10 گروه علمی اجرا خواهد شد، گفت:‌ گروه‌های جشنواره شامل «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث و درایه»، «کلام»، «اخلاق و تربیت»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه و منطق»، «اصول فقه»، «تاریخ اسلام»، «ادبیات» و «علوم انسانیِ مرتبط با حوزه دین» و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی سطح دو و پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب هستند.

وی با تصریح اینکه «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» به عنوان موضوع بخش ویژه جشنواره پانزدهم انتخاب شده است، گفت: افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال کنند از 5 امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل 1.5 برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند اینجا کلیک کنند. 

انتهای پیام
captcha