تجهیزات و ملزومات واحد‌های روابط‌عمومی به‌روزرسانی شود
کد خبر: 4141403
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

تجهیزات و ملزومات واحد‌های روابط‌عمومی به‌روزرسانی شود

استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: لازم است سطح دانش، تجهیزات و ملزومات واحد‌های روابط‌عمومی در دستگاه‌های استان به‌روزرسانی شده و مسئولان در اختصاص اعتبار مناسب به این حوزه اهتمام شایسته داشته باشند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام حیدری به شرح زیر است:

«روابط عمومی‌ها  به طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم با جان و دل بپذیرند. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم جهانی به عنوان روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است که این موضوع حاکی از اهمیت بسیار زیاد روابط عمومی‌ها در جامعه جهانی دارد.

رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور محترم نیز در بیانات متعدد به اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در انتقال اخبار صحیح و دست اول به جامعه تاکید کرده اند.

روابط‌عمومی‌ها مطمئن‌ترین پل ارتباطی میان مدیران و مردم و افراد امین ایشان برای آگاهی از واقعیات در سطح جامعه هستند و با انعکاس انتقادات، پیشنهادات، کاستی‌ها، نقص‌ها و حُسن‌ها بیشترین نقش را در بهبود و اصلاح رویه‌ها ایفا می‌کنند.

چه بسا که عملکرد صحیح آن‌ها در ارائه هنرمندانه و صادقانه اقدامات دستگاه متبوع، می‌تواند بسیاری از تنش‌ها و سوءتفاهمات به‌وجود آمده در سطح جامعه را کاهش دهد؛ لذا با توجه به سرعت بالای انتقال اطلاعات در عصر حاضر و انتشار لحظه‌ای اخبار در فضای مجازی، لازم است سطح دانش، تجهیزات و ملزومات واحد‌های روابط‌عمومی در دستگاه‌های استان به‌روزرسانی شده و مسئولان در اختصاص اعتبار مناسب به این حوزه اهتمام شایسته داشته باشند.

اینجانب روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک عرض نموده، توفیق خدمت و حسن عاقبت ایشان را از خداوند متعال خواستارم».

انتهای پیام
captcha