پیام استاندار قم به‌مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
کد خبر: 4141356
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

پیام استاندار قم به‌مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم در پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

سید محمد تقی شاهچراغی،استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم در پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی برآمده از دل نیازهای جامعه، یکی از ارکان مهم توسعه سازمانی و اصلی‌ترین حلقه اتصال و پیوند دو سویه سازمان‌ها با مخاطبان شناخته می‌شود. یک روابط عمومی حرفه‌ای و برخوردار از جایگاه شایسته می‌کوشد تا با بهره‌گیری از دانش روز، به‌کارگیری ابزارها و فناوری‌های نوین و تلفیق آن با مهارت و خلاقیت، فضای سالم و مطلوبی را برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه اعتماد متقابل فراهم آورد.

بر این اساس، مجموعه روابط عمومی‌ها باید در کنار اصحاب رسانه و به‌عنوان آئینه تمام‌نمای انتظارات و پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت، نقش مهم و بی‌بدیلی را در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردم، روشنگری کارنامه دولت و نیز اعتمادافزایی و دمیدن روح امید و نشاط بر پیکره عمومی جامعه ایفا کنند.

نام‌گذاری روزی خاص به‌عنوان روز روابط عمومی، فرصت مناسبی برای واکاوی و آسیب‌شناسی دقیق از وضعیت موجود روابط عمومی در کشور و پرداختن به کاستی‌ها و چالش‌های پیش‌روی این حوزه با بهره‌مندی از نقطه نظرات و ایده‌های کارشناسان و صاحب‌نظران برای کمک به تعالی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی است.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و سایر تلاشگران این عرصه در استان قم، موفقیت روزافزون آنان را در راه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

سیدمحمدتقی شاهچراغی

استاندار قم»

انتهای پیام
captcha