پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف در پی درگذشت پدر شهیدان ضیایی
کد خبر: 4140684
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف در پی درگذشت پدر شهیدان ضیایی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی، درگذشت شادروان محمد ضیایی، پدر چهار شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس را تسلیت گفت.

محمد ضیایی پدر شهیدان ضیایی

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به‌مناسبت درگذشت شادروان محمد ضیایی، پدر شهیدان «مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی» پیام تسلیتی صادر کرده که متن آن به این شرح است:

«خانواده محترم ضیایی

فقدان غم‌انگیز اسوه صبر و بندگی، حاج محمد ضیایی را خدمت شما خانواده محترم شهیدان ضیایی تسلیت عرض می‌کنم. او در طول زندگی پرافتخارش، استقامت و بزرگی را به درستی معنا کرد و اینک در کنار چهار فرزند شهیدش و در آرامش و شادی وصلش، عند ربهم یرزقون است. از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم، رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان، صبر و جزای جمیل مسئلت دارم.»

یادآور می‌شود، حاج محمد ضیایی قهنویه، پدر شهیدان «مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی» روز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه جاری بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع و خاکسپاری او در روز پنجشنبه، 21 اردیبهشت‌ماه از مسجد جامع مبارکه به سمت گلزار شهدای قهنویه برگزار شد. امروز، 23 اردیبهشت‌ماه نیز مسجد جامع مبارکه میزبان مراسم سومین روز درگذشت این پدر شهید با حضور استاندار اصفهان، آحاد مردم و مسئولان استانی و محلی بود.

انتهای پیام
captcha