تخریب جایگاه روحانیت با هدف مقابله با استکبارستیزی انجام می‌شود
کد خبر: 4140424
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

تخریب جایگاه روحانیت با هدف مقابله با استکبارستیزی انجام می‌شود

امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: در خط مبارزه با استکبار، عالمان هستند و به همین دلیل است که امروز دشمنان به دنبال تخریب جایگاه روحانیت و علمای دینی هستند.

حجت‌الاسلام علیرضا رضوی، امام‌جمعه موقت میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علیرضا رضوی، امام‌جمعه موقت میاندوآب ۲۲ اردیبهشت در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سال‌روز شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) باتربیت شاگردان و اعزام به نقاط مختلف، در راستای اهتزاز پرچم توحید قدم برداشتند.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) اهل علم و دانش بودند، گفت: امام جعفر صادق(ع) تفکر اسلامی را که پادشاهان اموی حاضر به تحمل آن نبودند در میان مسلمان‌ها رایج کردند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب افزود: امروز در عصر غیبت، همان وظیفه بر عهده نظام اسلامی است که اسلام‌شناس تربیت‌کرده و مردم را به توحید فراخواند و مقابل استکبار و ظالمان بایستد و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی موعود (عج) فراهم سازد.

حجت‌الاسلام رضوی با بیان اینکه دشمنان از قدرت اسلام و مسلمین در هراس هستند، تصریح کرد: در خط مبارزه با استکبار، عالمان هستند و به همین دلیل است که امروز دشمنان به دنبال تخریب جایگاه روحانیت و علمای دینی هستند.

وی با اشاره به اینکه اسلام برای دنیا و آخرت انسان‌ها برنامه دارد، اظهار کرد: باید حوزه فقهی و دینی دست‌به‌دست هم داده و اسلام را در دنیا ترویج دهند.

انتهای پیام
captcha