درخشش دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره «سفیران سلامت»
کد خبر: 4139501
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

درخشش دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره «سفیران سلامت»

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: بر اساس اعلام نتایج کشوری هفتمین جشنواره سفیران سلامت، فرهنگیان و دانش‌آموزان کردستانی ۵ رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.

افشین خوش‌گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت کردستان

افشین خوش‌گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: بر اساس اعلام نتایج کشوری هفتمین جشنواره «سفیران سلامت»، فرهنگیان و دانش‌آموزان کردستانی ۵ رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

وی افزود: زینب یوسفی همکار فرهنگی ناحیه دو سنندج در اجرای برنامه رادیویی صدای سفیر سلامت موفق به کسب رتبه اول کشوری شد و نیز دانش آموزان آذین حسین پناهی رتبه دوم رشته فیلم کوتاه داستانی از ناحیه یک سنندج، کسرا محمودی رتبه دوم در رشته نقاشی از ناحیه یک سنندج، و گروه سرود دانش آموزان دبستان هیبت دیواندره و دبیرستان شاهد شهدای قادرخانزاده بانه نیز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.

معاون تربیت بدنی و سلامت کردستان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل مؤثر در کسب این عناوین، به ویژه مراقبان و رابطان سلامت مدارس، این موفقیت را به تمامی دانش آموزان و همکاران بالاخص دانش‌آموزان و همکارانی که حائز رتبه برتر کشوری شدند تبریک گفت و از تلاش های همکاران و دانش آموزان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha