نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان افتتاح شد
کد خبر: 4139036
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان افتتاح شد

همزمان با هفته هلال‌احمر، نمایشگاهی از توانمندی‌ها و تجهیزات این جمعیت، به‌منظور بازدید علاقه‌مندان در حوزه‌های امدادی‌ و خدمات بشردوستانه در محل جمعیت هلال‌احمر زاهدان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه هلال‌احمر در زاهدانعلیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان، امروز، 17 اردیبهشت‌ماه، در جریان آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و تجهیزات جمعیت هلال‌احمر در جمع خبرنگاران در زاهدان، ضمن تبریک هفته هلال‌احمر، گفت: این نمایشگاه، دارای غرفه‌های بهداشت، درمان و توانبخشی، آموزش‌وپژوهش، داوطلبان، امدادونجات، ایستگاه نقاشی با حضور اعضای کانون غنچه‌های هلال است.

وی ادامه داد: همزمان با هفته هلال‌احمر از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت اجرای بیش‌ از ۴۰ برنامه در بخش‌های مختلف امدادی، عام‌المنفعه و بشردوستانه در سراسر استان سیستان‌وبلوچستان در حال برگزاری است.

میربهاءالدین ادامه داد: در نمایشگاه توانمندی‌ها و تجهیزات، دستاوردهای امدادی همچون تجهیزات و لباس‌های اطفاءحریق، ست‌های نجات در آوار و جاده، ‌تجهیزات جست‌وجو و نجات عملیاتی، تجهیزات نجات کوهستان، موتورسیکلت و خودروی آرگو در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه قرار داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان تلاش برای تسکین رنج‌های بشری، تأمین احترام انسان‌ها و کوشش برای برقراری دوستی، تفاهم متقابل، صلح پایدار میان ملت‌ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها را از رسالت‌های جمعیت هلال‌احمر مطرح کرد.

انتهای پیام
captcha