خردادماه؛ آغاز مرحله شهرستانی چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن در اصفهان
کد خبر: 4138848
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

خردادماه؛ آغاز مرحله شهرستانی چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن در اصفهان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اصفهان از 25 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

حمید بخشی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌‎نام این مسابقات از امروز، 16 اردیبهشت آغاز شده است و تا 15 خردادماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسابقات در 13 رشته و چهار بخش آوایی، انفرادی، گروهی، معارفی عمومی و معارفی تخصصی برگزار می‌شود، افزود: حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی، معارف قرآن کریم(تفسیر سوره عنکبوت)، معارف نهج‌البلاغه(حکمت1 تا 50)، معارف صحیفه سجادیه(دعای 42) و ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن، رشته‌های چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: مرحله شهرستانی این مسابقات در استان اصفهان از 25 خرداد تا پایان تیرماه در 9 منطقه اصفهان، کاشان و آران‌وبیدگل و نطنز، نجف‌آباد و تیران‌وکرون، شاهین‌شهر و برخوار، اردستان و خوروبیابانک و نایین، مبارکه و لنجان، گلپایگان و خوانسار و فریدن، جلگه و جرقویه و بن‌رود و کوهپایه و سمیرم و شهرضا برگزار می‌‎شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه رشته‌های اذان و دعاخوانی برخلاف سال‌های گذشته در مرحله شهرستانی و استانی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: از همه علاقه‌مندان 18 سال به بالا (متولدین 1384/3/20 به قبل)، نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات و دوایر دولتی دعوت می‌کنیم تا در این مسابقات شرکت کنند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha