جزئیات ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4138795
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

جزئیات ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در خراسان‌جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ۱۵ خردادماه سال جاری اعلام شده است.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف از امروز، 16 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ۱۵ خردادماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: بخش آوایی انفرادی این مسابقات شامل رشته‌های حفظ کل، 20 جزء، 10 جزء و 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی، بخش گروهی شامل رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، بخش معارفی عمومی شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و بخش معارفی تخصصی شامل رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از علاقه‌مندان دعوت می‌شود به‌منظور ثبت‌نام در بخش‌های آوایی، گروهی، معارفی عمومی و معارفی تخصصی از امروز، ۱۶ اردیبهشت تا ۱۵ خردادماه به درگاه  www.quraniran.ir  مراجعه کنند.

بخشی‌پور بیان کرد: به‌دنبال اثربخشی این مسابقات هستیم و سعی خواهیم کرد با شیوه‌های مؤثر جذب بر تعداد قرآن‌آموزان بیفزاییم.

انتهای پیام
captcha