فعالان قرآنی آمادگاه مهماتی شهید الماسیان خرم‌آباد تجلیل شدند
کد خبر: 4138143
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

فعالان قرآنی آمادگاه مهماتی شهید الماسیان خرم‌آباد تجلیل شدند

به مناسبت روز معلم از فعالان قرآنی آمادگاه مهماتی شهید الماسیان خرم‌آباد تجلیل شد.

تجلیل از فعالان قرآنی آمادگاه مهماتی شهید الماسیان خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی که امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز معلم در آمادگاه مهماتی شهید الماسیان خرم‌آباد برگزار شد، از فعالان قرآنی، فرهنگی و ورزشی این آمادگاه مهماتی تجلیل شد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در راستای برنامه‌های سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، در جمع ارتشیان آمادگاه مهماتی شهید الماسیان خرم‌آباد در سخنانی، گفت: معلمان، کلمه طیبه هستند و نقش آنها در تربیت انسان‌های آینده‌ساز، بسیار مهم است؛ شهید علامه مطهری به ما آموخت که اهل تفکر، تأمل و تحلیل باشیم.

وی افزود: یکی از رسالت‌های آمادگاه‌ها، تحلیل وضعیت خود و تحلیل مبتنی بر آینده‌نگری وضعیت رفتارهای دشمن است؛ نیروهای مسلح به تعبیر امام علی(ع)، زینت‌بخش کشور هستند.

نظری با بیان این‌که معلمان به ما آموخته‌اند که نظام مسائل خود را تحلیل کنیم و از سوی دیگر، وضعیت رفتارهای دشمن را هم بسنجیم، گفت: داشتن نگاه تحلیلی به مسائل از جمله آموزه‌های معلمان است و نقش معلمان همچون نقش و جایگاه انبیاء است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان این‌که نیروهای مسلح از عوامل مهم غرور و اقتدار کشور و باعث افتخار و مباهات هستند، یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله شهید الماسیان را گرامی داشت.

انتهای پیام
captcha