پیام تسلیت امام‌ جمعه و استاندار اصفهان در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی
کد خبر: 4137130
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

پیام تسلیت امام‌ جمعه و استاندار اصفهان در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی

امام‌ جمعه و استاندار اصفهان در پیامی مشترک، ضمن تسلیت شهادت عالم فرزانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، این اقدام خصمانه و ناجوانمردانه را محکوم کردند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار اصفهان در پیامی مشترک، شهادت عالم فرزانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفتند. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت مظلومانه عالم فرزانه، حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان کاشان که سال‌های متمادی عمر شریف خویش را صرف خدمات صادقانه به انقلاب، اسلام و مکتب تشیع از جمله وحدت‌آفرینی نمود، باعث تأثر و تألم خاطر گردید.

حضرت آیت‌الله سلیمانی از علمای مجاهد، خوشنام و نیک‌سرشتی بود که عمر مبارک خویش را به تبلیغ خالصانه دین، روشنگری، گسترش اخلاق حسنه و برادری، جهاد تبیین و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گذراند و یاد و خاطره ایشان برای همیشه میان مردم استان اصفهان و بالاخص مردم شریف شهرستان کاشان جاودانه خواهد بود.

اینجانبان ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه و ناجوانمردانه علیه این عالم گرانقدر، شهادت این عالم متقی را محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، بیت بزرگوار این عالم فرزانه و جامعه روحانیت تبریک و تسلیت عرض نموده و از آستان خداوند سبحان برای آن عزیز، رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

سیدیوسف طباطبایی‌نژاد                                                                    سیدرضا مرتضوی

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه اصفهان                                     استاندار اصفهان»

انتهای پیام
captcha