مرحله استانی مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4136658
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
۹ تا ۱۶ اردیبهشت‌

مرحله استانی مسابقات قرآن آموزش و پرورش لرستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان این استان خبر داد.

امین رسولی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امین رسولی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان لرستان، امروز، ششم اردیبهشت‌ماه در محفل انس با قرآن کریم که به‌‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی لرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: جلسات و محافل قرآنی جهت آشنایی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف به‌طور مستمر در طول سال برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دانش‌آموزان استان لرستان در حوزه‌های مختلف قرآن، گروه‌های سرود و تواشیح گفت: قرآن کریم نسخه آرامش‌بخش برای انسان است و می‎طلبد نسل نوجوان و جوان را با این کتاب مقدس انس داد. هر کس با قرآن است، آرام می‌شود و هر کس به یاد خدا نباشد زندگی سختی دارد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقه نظم در سطح مدارس استان لرستان خبر داد و گفت: جزئیات برگزاری این مسابقه به مدارس استان ابلاغ شده و برای آن جوایز ویژه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: این مسابقات از ۹ تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان در اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله کمالوند خرم‎آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha