انتشار نتایج طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در رشته لحن
کد خبر: 4136382
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

انتشار نتایج طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در رشته لحن

نتایج نهایی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم در رشته لحن که در نیم سال دوم 1401 برگزار شده بود، اعلام شد.

انتشار نتایج طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در رشته لحن + اسامی

به گزارش ایکنا، نتایج نهایی رشته لحن سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم که با عنوان طرح ساماندهی داوران شناخته می‌شود، از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

بر همین اساس در این رشته 27 نفر از شرکت‌کنندگان رشته لحن موفق به کسب حدنصاب قبولی در سطوح داوری 1 تا 4 شدند.

قبول‌شدگان این طرح که در شهریور و مهرماه ثبت‌نام کرده بودند، در سه مرحله آزمون حضور یافتند. مرحله کتبی در آبان ماه، مرحله شبیه‌سازی در دی ماه و مرحله مصاحبه در اسفندماه سال گذشته برگزار شده است. پیش از این 62 نفر موفق به دریافت مدرک داوری رشته لحن در دوره های اول و دوم طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن شده بودند.

طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در چهار رشته وقف و ابتدا، تجوید، لحن و صوت برگزار می‌شود و تا کنون اسامی سه رشته‌ از چهار رشته این طرح در سومین دوره اعلام شده است.

مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از این از برگزار نشدن طرح ساماندهی در سال 1402 خبر داده بودند. این طرح پس از تنفسی یک ساله و بررسی آسیب‌شناسانه سه دوره قبل، در سال 1403 ادامه خواهد یافت.

انتشار نتایج طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در رشته لحن + اسامی

انتهای پیام
captcha