تنها راه توسعه و پیشرفت هم‌افزایی بخش دولتی و خصوصی است
کد خبر: 4136220
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

تنها راه توسعه و پیشرفت هم‌افزایی بخش دولتی و خصوصی است

معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس با ستاد بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری بین سازمانی گفت: تنها راه توسعه و پیشرفت استان، هم افزایی بین سازمانی و همگرایی بخش دولتی و خصوصی است.

محمد فرخ‌زاده، معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد فرخ‌زاده، معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس امروز، 4 اردیبهشت‌ماه با تأکید بر همگرایی و وحدت بین سازمانی گفت: در ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس این امر به خوبی مشاهده شد و خدمات‌رسانی مطلوب به بیش از ۴ میلیون زائر و گردشگر در فارس نشان از این اتحاد و انسجام است.

وی به سخن وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در این باره اشاره کرد و افزود: ستاد سفر مصداق مهم وحدت مجموعه‌های اجرایی دولت است و افرادی که سعی می‌کنند با برخی اخبار حاشیه‌ای اختلافاتی را در دیدگاه‌ها و یا نحوه اجرای دستگاه‌ها نشان دهند، مشاهده کردند در ستاد سفرهای نوروزی ۲۷ دستگاه و مهم‌ترین دستگاه‌ها در کنار هم فعالیت کردند و خدمات فراوانی به مردم ارائه دادند.

فرخ‌زاده همچنین با بیان اینکه بخش حاکمیتی وظیفه فراهم کردن زیرساخت‌ها و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی را برعهده دارد، افزود: تنها راه توسعه و پیشرفت استان، هم افزایی بین سازمانی و همگرایی بخش دولتی و خصوصی است.

معاون استاندار فارس تأکید کرد: بخش خصوصی گردشگری متحد، همراه، یکدل، موثر در مسئولیت‌های اجتماعی و دلسوز برای مردم به طور ویژه باید از این ظرفیت‌ها استفاده و به کسب درآمد و ایجاد اشتغال بپردازد و باعث پیشرفت استان شود.

انتهای پیام
captcha