دومین اهدای عضو سال جدید در چهارمحال‌وبختیاری ثبت شد
کد خبر: 4134793
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

دومین اهدای عضو سال جدید در چهارمحال‌وبختیاری ثبت شد

رئیس واحد فراهم‌آوری عضو و پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال‌وبختیاری از ثبت دومین اهدای عضو سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد.

اهدای عضو

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، پانته‌آ رمضان‌نژاد، رئیس واحد فراهم‌آوری عضو و پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال‌وبختیاری از ثبت دومین اهدای عضو سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد و در تشریح این خبر، گفت: چند روز گذشته فردی بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان تحت مراقبت بود.

وی افزود: با رضایت خانواده این بیمار که نخواستند نامشان ذکر شود، اعضای وی به نیازمندان پیوند عضو اهدا شد.

رئیس واحد فراهم‌آوری عضو و پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در بیست‌وپنجمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۲ اعضای بدن اهداکننده شامل کلیه و یک کبد پس از جداسازی در چهارمحال و بختیاری برای کمک به نیازمندانِ عضو به استان فارس ارسال شد.

وی در پایان از همه خانواده‌های ایثارگر اهداکننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

گفتنی است، به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی به آدرس https://b۲n.ir/r۳۰۱۷۵ نسبت به تکمیل فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha