سیاست‌ورز اخلاق‌مدار که جامعه را با واقع‌بینی‌ رصد می‌کرد
کد خبر: 4134506
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
پیام مسلمی به مناسبت درگذشت عماد افروغ؛

سیاست‌ورز اخلاق‌مدار که جامعه را با واقع‌بینی‌ رصد می‌کرد

رئیس جهاددانشگاهی در پیامی درگذشت عماد افروغ، جامعه‌شناس متعهد و انقلابی و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور را تسلیت گفت و اظهار کرد: استاد افروغ در طول عمر پر برکت خود همواره با اعتقادی عمیق به ارزش‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با واقع‌بینی خاصی جامعه را رصد و به دور از بازی‌های جناحی، سیاست‌ورزی اخلاق مدار و ولایتمدار بود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی در پیامی درگذشت عماد افروغ، جامعه‌شناس متعهد و انقلابی و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور را تسلیت گفت. پیام تسلیت مسلمی نائینی بدین شرح است: 

«بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت جامعه شناس متعهد و انقلابی و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور آقای دکتر عماد افروغ در سحرگاه ۲۳ رمضان مصادف با ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ جامعه دانشگاهی را عمیقاً متأثر ساخت.

استاد افروغ در طول عمر پر برکت خود همواره با اعتقادی عمیق به ارزش‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با واقع‌بینی خاصی جامعه را رصد و به دور از بازی‌های جناحی، سیاست‌ورزی اخلاق مدار و ولایتمدار بود.

به نمایندگی از جهاددانشگاهی، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به پیشگاه مقام معظم رهبری، امت شهیدپرور انقلابی و خانواده آن مرحوم برای ایشان از درگاه الهی غفران واسعه مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha