امام علی(ع) صبح روشن عالم است
کد خبر: 4133462
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۳
حجت‌الاسلام والمسلمین‌ میرباقری:

امام علی(ع) صبح روشن عالم است

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) صبح روشن عالم است، بیان کرد: اگر در سایه امام علی(ع) حرکت کنیم حقایق برای ما روشن شده و از شیطان در امان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام میرباقری استاد حوزهبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی میرباقری در مراسم احیا دومین شب قدر در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: مهمترین نقشه شیطان جدا کردن مومنان از اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه غیر از قرآن و اهل بیت(ع) نسخه شفابخش دیگری در دنیا وجود ندارد گفت: از اول تا آخر قرآن وصف امیرالمومنین(ع) است و خود امام علی(ع) اعظم و اکبر آیات خداوند است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) صبح روشن عالم است، بیان کرد: اگر در سایه امام علی(ع) حرکت کنیم حقایق برای ما روشن شده و از شیطان در امان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر کسی از امام جدا شود در عالم گم شده و عبادات او فایده‌ای ندارد، افزود: صراط مستقیم و باب الله فقط یک طریق است و همه باید از این مسیر به خداوند برسند.

میرباقری با اشاره به اینکه شب قدر فرصتی برای تصمیم گیری‌های بزرگ است، اظهار کرد: امشب از خداوند بخواهیم که هیچگاه از چراغ هدایت و آیه‌ها و نشانه‌های الهی در عالم فاصله نگیریم.

وی با بیان اینکه برپایی مراسم‌های با شکوه شب قدر در اقصی نقاط ایران اسلامی نشانه شکست شیطان است، یادآور شد: امیدواریم زینت‌هایی که شیطان در دنیا جلوه می دهد ما را فریب ندهد.

انتهای پیام
captcha