برنامه‌های اوقاف لرستان به‌مناسبت ماه رمضان اعلام شد
کد خبر: 4128716
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

برنامه‌های اوقاف لرستان به‌مناسبت ماه رمضان اعلام شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری جلسات تفسیر قرآن، جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان، از برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم با حضور مفسران و مبلغان در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: برنامه جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در ماه مبارک رمضان به‌صورت روزانه در بقاع متبرکه شاخص داریم.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است در هر شهرستان استان یک برنامه محوری ترتیل‌خوانی داشته باشیم، افزود: طی درخواستی که اسفندماه برای اعزام مبلغ از قم داشتیم بیش از 50 مبلغ اعزامی از قم به استان اعزام شدند که در طول ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه مستقر خواهند شد.

عباس‌زاده از برپایی «خیمه‌های معرفت» طی ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات مردم، اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی، ترویج عفاف و حجاب و غرفه ویژه کودکان خبر داد و گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» در 46 بقعه متبرکه شاخص استان لرستان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha