آخرین جمعه سال و سنت هرساله گردهمایی قاریان در شهرری
کد خبر: 4127376
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

آخرین جمعه سال و سنت هرساله گردهمایی قاریان در شهرری

گردهمایی سالانه اساتید و قاریان قرآن کریم در مجمع قاریان شهرری، جمعه، 26 اسفندماه برگزار می‌شود.

مجمع قاریان شهرریبه گزارش ایکنا، طبق روال سنت هر ساله، گردهمایی سالانه اساتید و پیشکسوتان قرآنی در مجمع قاریان شهرری در آخرین جمعه سال، 26 اسفندماه برگزار می‌شود.

این گردهمایی که تنها محدود به حضور قرآنیان شهرری نیست و در آن شاهد بسیاری از چهره‌های قرآنی هستیم، ساعت 9 تا 12 در مسجد صدوق شهرری واقع در خیابان ابن‌بابویه، روبروی آستان مقدس ابن‌بابویه، جنب برج طغرل برپا خواهد شد.

اجرای گروه تواشیح، مدیحه‌سرایی و سخنرانی برخی از اساتید از برنامه‌های این گردهمایی است. همچنین امکان حضور بانوان نیز به عنوان مستمع در این جلسه فراهم است.

در طول ایام شیوع کرونا این گردهمایی برگزار نشد، اما با فروکش کردن شیوع کرونا، این گردهمایی از سال 1400 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار ‌شد.

یادآور می‌شود، جلسه آموزش قرآن حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای، به صورت مستمر از سال ۷۳ صبح‌های جمعه در حال برگزاری است. این جلسات ویژه عموم آقایان علاقه‌مند و در تمامی مقاطع سنی است و قرآن‌آموزان می‌توانند در رشته‌های تجوید و صوت و لحن به فراگیری قرآن کریم مشغول شوند. بخش ابتدایی این جلسه، سطح مقدماتی است، بخش دوم جلسه به سطح پیشرفته و بخش سوم جلسه به سطح تخصصی (صوت و لحن و تجوید) اختصاص دارد. در بخش انتهایی جلسه، کرسی تلاوت با حضور قاریان بین‌المللی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha