شبکه‌های اجتماعی محلی برای تجربه‌اندوزی نیست
کد خبر: 4127214
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

شبکه‌های اجتماعی محلی برای تجربه‌اندوزی نیست

امام‌جمعه موقت میاندوآب با تأکید بر اینکه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند، گفت: باید بدانیم که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جای تجربه‌اندوزی نیست.

عادل گل‌حسینی، امام‌جمعه موقت میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی، امام‌جمعه موقت میاندوآب ۱۹ اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت نوع‌دوستی، اظهار کرد: نوع‌دوستی و دستگیری از یکدیگر از سفارشات مهم ائمه معصومین(ع) است که باید مورد توجه همه باشد، باید سعی کنیم به‌ویژه در این ایام از دست نیازمندان بگیریم و به فکر هم‌نوعان خویش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی‌های دشمنان با انقلاب و مردم ایران اسلامی، گفت: شیطان بزرگ و ایادی استکبار جهانی دست به دست هم داده و می‌خواهند به اقتصاد و فرهنگ کشور ضربه بزنند و لازم است در مقابل این توطئه دشمنان هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام گل‌حسینی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: دشمن تریلیون‌ها دلار هزینه می‌کند ولی نمی‌تواند نتیجه بگیرد و لذا مردم باید هوشیار باشند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند، اظهار کرد: باید تجربیات نسل قدیم را به نسل جوان انتقال داد و این را بدانیم که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جای تجربه‌اندوزی نیست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پدیده مسمومیت دانش‌آموزان، افزود: در این زمینه اگر مشخص شود کسانی در این کار دست داشتند؛ دیگر عفوی در کار نخواهد بود چرا که این افراد به دنبال زیرسوال بردن نظام هستند و این قابل گذشت نیست.

حجت‌الاسلام گل‌حسینی با بیان اینکه دشمنان همواره به فکر توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی با امپراطوری رسانه‌ای هستند، اظهار کرد: همه اتفاقات در ایران اعم از سیل و زلزله را هم در رسانه‌های خود سیاسی جلوه داده و به دنبال ضربه زدن به نظام هستند در حالی که در مورد خشنونت پلیس آمریکا چیزی حرف نمی‌زند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب به روز چهارشنبه سوری و عید نوروز نیز اشاره کرد و گفت: باید این ایام را با آداب و سننی که داریم؛ گرامی داشت و خانواده ها نیز مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث جبران‌ناپذیر در شب چهارشنبه سوری نباشیم.

وی به روز شهید نیز اشاره و تصریح کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان بوده و باید قدر خون شهدا را بدانیم و قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

انتهای پیام
captcha