جهاددانشگاهی؛ خط‌شکن تحریم
کد خبر: 4127011
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
حجت‌الاسلام مبلغی در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد:

جهاددانشگاهی؛ خط‌شکن تحریم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جهاددانشگاهی در حوزه تولید محصولات مورد نیاز کشور که دشمن آن را تحریم کرده، از خود توانایی و شایستگی نشان داده و همه اینها نشان‌دهنده عزم و تلاش وافر عزیزان ما در جهاددانشگاهی است.

حجت الاسلام مبلغی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت، عضو کمیسیون فرهنگی و رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس در جریان بازدید از نمایشگاه «جهاددانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» که در محل نمایشگاه‌های خانه ملت برپا شده بود، اظهار کرد: یکی از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی ایران، جهاددانشگاهی است که توانسته فعالیت‌های متعدد فرهنگی و علمی را در عرصه‌های مختلف انجام دهد.

وی افزود: بحمدالله این نهاد در حوزه تولید محصولات مورد نیاز کشور که دشمن آن را تحریم کرده، از خود توانایی و شایستگی نشان داده و همه اینها نشان‌دهنده عزم و تلاش وافر عزیزان ما در جهاددانشگاهی است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: خیلی ارزشمند است که در زمینه رشد و شکوفایی علمی تلاش کنیم. انقلاب ما انقلاب اسلامی است و اسلام برروی علم و دانش و تحقیق و نیز فناوری تأکید دارد و اگر قرار است به رشد اصلی دست پیدا کنیم از این ناحیه خواهد بود.

به گفته مبلغی، دستاوردهای جهاددانشگاعی قابل تقدیر است و دستاوردهای خوبی را از این نهاد شاهد هستیم.

انتهای پیام
captcha