آسمان جمکران در شب نیمه شعبان نورافشانی می‌شود
کد خبر: 4126581
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

آسمان جمکران در شب نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

ویژه‌برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در آستانه سالروز ولادت امام عصر(عج)، از امروز 16 اسفندماه آغاز و تا بامداد چهارشنبه، 17 اسفندماه ادامه دارد.

مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، همزمان با نیمه شعبان برنامه جشن‌های مسجد مقدس جمکران از عصر امروز، 16 اسفندماه آغاز شده و این برنامه‌ها تا بامداد چهارشنبه 17 اسفندماه ادامه دارد.

مراسم جشن‌های نیمه شعبان از ساعت 16 آغاز شده و قرائت قرآن، همخوانی گروه خدام‌المهدی، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌ابوالقاسم و قرعه‌کشی طرح قرآنی «من قرآن را دوست دارم» از جمله برنامه‌های امروز است.

در ادامه این برنامه‌ها پس از قرائت زیارت آل یاسین، نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران اقامه شده و پس از قرائت قرآن توسط استاد کریم منصوری، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی، استاد حوزه علمیه سخنرانی می‌کنند.

تجلیل از غلامرضا سازگار و ولی‌الله کلامی، توسل و مدح‌خوانی توسط سیدرضا نریمانی، اجرای سرود توسط گروه سرود شهید فرجی تهران، تجلیل از مهدی‌یاوران و شعر‌خوانی توسط مجید تال، مدح‌خوانی عباس حیدرزاده و اجرای مراسم نورافشانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در شب نیمه شعبان به‌شمار می‌رود.

یادآور می‌شود، همچنین قرائت دعای کمیل از ساعت 30 دقیقه بامداد شروع شده و پس از اجرای سرود، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان از ساعت 2 بامداد به سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha