آغاز عملیات برپایی موکب‌های نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم
کد خبر: 4126280
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

آغاز عملیات برپایی موکب‌های نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم از عملیات برپایی موکب‌های جشن بزرگ نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

ابوالقاسم مقیمی، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه عملیات برپایی ۳۱۳ موکب جشن بزرگ نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران آغاز شده است، اظهار کرد: برای نخستین‌ بار شبکه‌های ملی و استانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش زنده جشن‌ها و پیاده‌روی نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر خواهند شد.

وی گفت: برای همه موکب‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران خدمات آب شرب، برق و گاز رایگان تدارک دیده شده تا امسال شاهد خدمات‌رسانی بیشتر و شایسته‌تری به زائران مسجد مقدس جمکران باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم اضافه کرد: استقرار تیم‌های پزشکی، اورژانس و هلال احمر، حمل و نقل رایگان زائران، تأمین ایمنی موکب‌ها توسط ستاد مردمی نیمه شعبان و توزیع آشامیدنی بسته‌بندی شده با همکاری ستاد مرکزی اربعین کشور از جمله خدماتی است که در بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام نیمه شعبان، آب شیرین از سرشاخه‌های رودخانه دز برای هسته مرکزی شهر، بلوار پیامبر اعظم(ص) و جمکران تأمین شده تا آب مصارف خانگی و شرب با بهترین کیفیت در اختیار زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران قرار گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه آب شرب موکب‌داران و هیئت‌های خدمات‌رسان از طریق نصب تانکر و ماشین‌های آبرسان ارائه می‌شود، تصریح کرد: تهیه و توزیع آب آشامیدنی، توسط مرکز بهداشت استان قم در بازه‌های زمانی مختلف و به‌صورت کاملاً تخصصی نظارت خواهد شد.

الهام حلاجیان

انتهای پیام
captcha