اجتماع «میثاق جوانان عاشورایی، مدافعان قرآن» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد
کد خبر: 4125857
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

اجتماع «میثاق جوانان عاشورایی، مدافعان قرآن» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

اجتماع «میثاق جوانان عاشورایی، مدافعان قرآن» همزمان با شب میلاد جوان کربلا حضرت علی‌اکبر(ع) و در آستانه نیمه شعبان، با حضور هیئت‌های جوانان عاشورایی سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

تجدید عهد «جوانان عاشورایی؛ مدافعان قرآن»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، اجتماع «میثاق جوانان عاشورایی، مدافعان قرآن»، 12 اسفندماه همزمان با شب میلاد جوان کربلا حضرت علی‌اکبر(ع) و در آستانه نیمه شعبان، با حضور هیئت‌های جوانان عاشورایی سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، جوانان عاشورایی به همراه جمعی از پاسداران مرکز علویون از مجتمع یاوران مهدی(عج) به سمت مسجد مقدس جمکران پیاده‌روی کردند. پاسداران مرکز علویون در صحن مسجد مقدس جمکران به اجرای رزمایش تکریم قرآن و اجرای سرود پرداختند، و بیانیه هیئت‌های جوانان و نوجوانان عاشورایی کشور قرائت شد.

در ادامه این برنامه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران، ویژه‌برنامه قرآنی با حضور استاد شهریار پرهیزگار و قرّای کشوری برگزار شد و نوجوانان گروه سرود سلام فرمانده به اجرای سرود پرداختند.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و مولودی‌خوانی مسعود پیرایش، مداح اهل بیت(ع)  از دیگر برنامه‌های این اجتماع با شکوه در مسجد مقدس جمکران بود.

انتهای پیام
captcha