مسجد جمکران آماده میزبانی از دلدادگان اردبیلی
کد خبر: 4125764
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

مسجد جمکران آماده میزبانی از دلدادگان اردبیلی

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) اردبیل گفت: در ایام نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران میزبان میلیون‌ها زائر خواهد بود که از اردبیل هم کاروان عاشقان اباصالح‌المهدی(عج) اعزام خواهد شد.

نیمه شعبانعلی حسن زاده، دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل گفت: در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، مسجد جمکران برای میزبانی از میلیون‌ها زائر دلداده در روز نیمه شعبان آمادگی خود را اعلام کرده است و از اردبیل هم کاروان عاشقان اباصالح‌المهدی(عج) اعزام خواهد شد.

وی افزود: مسجد جمکران میعادگاه منتظران، مسجدی است که قدمت هزار ساله دارد و زمینی مقدس است که قداست این زمین قداستی ذاتی است.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) اردبیل ادامه داد: استان ولایتمدار اردبیل اولین کاروان عاشقان اباصالح‌المهدی(عج) را در روز شنبه ۱۳ اسفندماه ساعت ۲۱ از مقابل مهدیه به مقصد جمکران بدرقه خواهد کرد.

حسن‌زاده گفت: در طول تاریخ مسجد مقدس جمکران مورد توجه علما، بزرگان، مراجع و عرفا بوده و سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر و عاشق برای زیارت این مسجد سفر می‌کنند و بیش از ۵۰۰ کاروان شب‌های چهارشنبه با برنامه‌های متعدد فرهنگی و عبادی در این مکان مقدس حضور می‌یابند.

انتهای پیام
captcha