پیام تسلیت جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پی درگذشت جانباز لرستانی
کد خبر: 4125211
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

پیام تسلیت جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پی درگذشت جانباز لرستانی

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پیامی درگذشت علی احمدی، فرمانده گردان مالک‌اشتر تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از لرستان، روح‌الله نوری، جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه در پیامی درگذشت علی احمدی، فرمانده گردان مالک‌اشتر تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«خبر عروج عارفانه سرباز مخلص انقلاب فرمانده سرافراز گردان مالک اشتر ۵۷ حضرت ابوالفضل و  جانباز پیشکسوت شجاع دوران دفاع مقدس علی احمدی موجب حزن و اندوه فراوان اینجانب و تمامی دوستان آن برادر عزیز خاصه هموطنان شریف و قهرمان‌پرور استان لرستان و به‌ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان ازنا و هم‌رزمان ایشان شد.

عمری فداکاری و مجاهدت در راه خدا و تلاش مخلصانه برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی عشق به خدمت به مردم و جامعه رسیدگی به محرومین حضور در مجالس و محافل نوکری خاندان عصمت و طهارت(ع) و پایداری و پایمردی بر سر عهد و پیمان و میثاقی که با امام مقتدا و مرجع خویش بسته بود از جمله ویژگی‌های بارز آن شیر مرد مخلص و فرمانده با صداقت جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تلاشگر میدان‌های خدمت به جامعه بود.

بی‌تردید تلاش‌ها و اعمال صالح و یک عمر جهاد و خدمت مخلصانه برادر بسیار عزیزمان جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدس برادر علی احمدی ره‌توشه‌ای گرانبها و مغتنم برای ایشان در سرای باقی و در محضر حضرت باری‌تعالی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن برادر عزیز، مهربان و مجاهد راه خدا را به ساحت مقدس حضرت، ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم غیور و شهیدپرور استان لرستان و شهرستان ازنا به‌ویژه خانواده معظم، وابستگان محترم و هم‌رزمان ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و علو درجات اخروی ایشان را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

یادآور می‌شود، مراسم تشییع علی احمدی، فرمانده گردان مالک‌اشتر تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان در دوران دفاع مقدس، امروز، ۱۰ اسفندماه، ساعت ۱۰ در شهرستان ازنا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha