روایتگری درست از مباحث مهدویت داشته باشیم
کد خبر: 4124617
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی‌ موعود(عج) لرستان:

روایتگری درست از مباحث مهدویت داشته باشیم

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی با تأکید بر مشارکت دادن جوانان در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان گفت: در برنامه‌های ویژه نیمه شعبان یک روایتگری درست از ماجرای مهدویت و ظهور داشته باشیم تا بسیاری از شبهات را به‌صورت زیربنایی از بین ببرد.

شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت استان لرستان، امروز، هفتم اسفندماه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای مهدویت در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی‌ موعود(عج) لرستان در این جلسه گفت: در راستای تحقق جامعه مهدوی، ارتقای سطح بینش و دانش مردم در خصوص معارف مهدویت و انتظار، توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه، زدودن خرافات از چهره فرهنگ و معارف مهدویت و انتظار، شبهات و القائات انحرافی، توانمندسازی مبلغان در حوزه مهدویت و انتظار و پاسخگویی به شبهات آنها مورد تأکید است و باید به این موارد توجه کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت پیام‌آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه‌ساز درک فرهنگ دینی است و افراد جامعه را در برابر تمام بیماری‌های معنوی بیمه می‌کند، افزود: در گذشته جشن نیمه شعبان در محلات به همت نوجوانان و جوانان به زیبایی برگزار می‌شد، الان هم باید همه کوچه‌ها و خیابان‌ها مملو از مشتاقان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) شود.

مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی‌موعود(عج) لرستان اظهار کرد: در کنار برگزاری جشن‌های نیمه شعبان نیز باید معرفت‌افزایی نسبت به فرهنگ انتظار و مهدویت مورد توجه قرار گیرد و در برنامه‌های ویژه نیمه شعبان باید یک روایتگری درست از ماجرای مهدویت و ظهور داشته باشیم تا بسیاری از شبهات را به‌صورت زیربنایی از بین ببرد.

انتهای پیام
captcha