۷۲۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه ارسال شد
کد خبر: 4123561
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

۷۲۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه ارسال شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۷۲۰ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده، گفت: ارسال آثار به این جشنواره در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه

محمدهادی صحرایی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از ارسال بیش از ۷۲۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ششمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب، گزارش خبر، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، مستند، پادکست، کلیپ و گزارش ویدئویی، عکس، موشن گرافی و اینفوگرافی با موضوعات شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی – اسلامی اعلام شد.

وی افزود: ۷۲۰ عنوان اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در خصوص برگزاری این جشنواره، گفت: مراسم اختتامیه این دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همراه جشن اعیاد شعبانیه ۷ اسفند در محل دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

صحرایی با اشاره به برگزیدگان و نفرات برتر این جشنواره در پایان، افزود: نفرات برتر هر رشته انتخاب شدند و آثار برتر در سطح ملی برای داوری به تهران ارسال شده و نهم و دهم اسفندماه نیز مراسم پایانی این جشنواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha