درخشش مرکز قرآن و حدیث قم در مسابقات قرآنی بسیج
کد خبر: 4123361
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

درخشش مرکز قرآن و حدیث قم در مسابقات قرآنی بسیج

اسحاق عبدالهی، استاد و محمدحسین اقبالی، قاری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس قم در مسابقات قرآنی بسیج رتبه‌های نخست این دوره از مسابقات را کسب کردند.

به گزارش ایکنا از قم، اساتید و قرآن آموزان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در مسابقات قرآنی بسیج رتبه های نخست را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات اسحاق عبداللهی از اساتید مرکز قرآن و حدیث در رشته تحقیق بزرگسالان رتبه نخست را کسب کرد.

همچنین در رشته تلاوت تقلیدی محمد حسین اقبالی از قاریان ممتاز طرح تلاوت فاطمی مرکز قرآن و حدیث موفق به کسب رتبه اول در این دوره از مسابقات شد.

برنامه‌ریزی منظم برای قرآن آموزان و همچنین برنامه ریزی بر اساس پرسشنامه ها و مصاحبه های انجام شده از قاریان حافظان و مداحان نوجوان موفق و همچنین برگزاری دوره های آموزشی و تربیت مربی و تلاش و پشتکار اساتید و قرآن آموزان مرکز نقش موثری در این موفقیت‌ها داشته و مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت به یکی از قطب‌های موفق تربیت قاریان، حافظان و مداحان و همچنین مربیان و اساتید موفق در رشته.های قرآنی و معارفی در سطح کشور تبدیل شده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان و فراگیران از سراسر کشور به صورت حضوری، آنلاین، آفلاین، مجازی، تلفنی و مطالعاتی می‌توانند در دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha