پیام تبریک تجمع علمای مسلمان لبنان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب
کد خبر: 4121273
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

پیام تبریک تجمع علمای مسلمان لبنان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور پیامی، چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از لبنان، تجمع علمای مسلمان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این عید ملی را به حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران و مقامات کشورمان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «از خداوند متعال خواستاریم که این انقلاب به‌عنوان شعله‌ای که راه سرافرازی و عزت را برای جهان اسلام روشن می‌کند تا زمان تحویل این پرچم به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه یابد».

تجمع علمای مسلمان لبنان تأکید کرد: «به فضل رهبری آگاهانه و حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حضور پررنگ ملت قهرمان مسلمان ایران در تمامی عرصه‌ها، فشارهای آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران و تشدید محاصره اقتصادی تنها منجر به پایبندی و تمسک بیشتر به اصول و مبانی انقلاب خواهد شد».

در این پیام آمده است: «عجله برخی از حاکمان جهان عرب برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و جنگ ویرانگر علیه ملت‌های محور مقاومت، منجر به زوال این محور نمی‌شود، بلکه با شکست مواجه خواهد شد و وعده الهی به دست مجاهدان و با رهبری حکیمانه شما(حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای) محقق می‌شود».

تجمع علمای مسلمان لبنان در این پیام تأکید کرد: «توطئه دشمن برای انزوای جمهوری اسلامی ایران از بقیه مردم منطقه با ترویج نزاع‌های مذهبی، فرقه‌ای، ملی و قومی به نتیجه نخواهد رسید، زیرا ایران پیوسته حامی مستضعفان جهان بوده، همان طور که در زلزله اخیر ترکیه و سوریه به یاری مردم این دو کشور شتافته است».

انتهای پیام
captcha