تکریم از خادمان قرآنی برای روحیه‌بخشی به آنان موثر است
کد خبر: 4119176
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

تکریم از خادمان قرآنی برای روحیه‌بخشی به آنان موثر است

مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار در اردبیل گفت: تکریم از خادمان قرآنی می‌تواند برای روحیه‌دهی به آنها موثر باشد و در موضوع‌های قرآنی دیگر نیز موفقیت‌های خوبی کسب کنند.

تکریم از خادمان قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مریم نخست، مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار اردبیل، ۱۲ بهمن‌ماه، در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی در اردبیل اظهار کرد: از «زهرا زاهد» نونهال ۴ ساله حافظ کل قرآن کریم با حضور فعالان فرهنگی شهر آبی بیگلو و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل به عمل آمد.

مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار اردبیل تصریح کرد: تکریم از خادمان قرآنی می‌تواند برای روحیه‌دهی به آنها موثر باشد و در موضوع‌های قرآنی دیگر نیز موفقیت‌های خوبی کسب کنند.

وی افزود: کلاس‌های قرآن و آموزش‌های روخوانی و روانخوانی ویژه خواهران عضو کانون با هدف ترویج معارف قرآن کریم در این کانون برقرار است و استقبال خوبی از سوی اعضا در خصوص این دوره های آموزشی صورت می گیرد.

نخست اعلام کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، ترتیل خوانی و ختم قرآن کریم از دیگر فعالیت‌های قرآنی این کانون است که در مناسبت‌های مختلف با حضور بانوان برگزار می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار یادآور شد: تجلیل از نخبگان قرآنی در برنامه های معنوی این کانون قرار دارد تا بتوانیم آنها را در این حوزه تشویق کنیم.

انتهای پیام
captcha