جهاد تبیین جامعه قرآنی موثرترین ابزار علمی گام دوم انقلاب است
کد خبر: 4106063
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

جهاد تبیین جامعه قرآنی موثرترین ابزار علمی گام دوم انقلاب است

معاون قرآنی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان خلخال جامعه قرآنی را سربازان ولایت و لزوم پرداختن به جهاد تبیین به عنوان موثرترین ابزار علمی در گام دوم انقلاب را مسئولیتی خطیر عنوان کرد و گفت: کم‌کاری مستوجب ورود آسیب‌های جدی به این حوزه است.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از اردبیل، موسوی، معاون قرآنی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان خلخال، 19 آذرماه، در محفل انس با قرآن و عترت دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی شهید خیابانی روستای طولش ضمن تاکید بر لزوم پرداختن موثر به مقوله آموزش این کتاب الهی بویژه در بین دانش‌آموزان مدارس، برنامه‌ریزی موثر و مفید و کمک خانواده‌ها به جریان‌سازی دائمی آموزش‌های قرآنی در تمامی سطوح را خواستار شد.

وی با پر اهمیت خواندن پژوهش‌های موثر و مفید قرآنی در کمک به آموزش قرآن کریم در بین آحاد جامعه بویژه دانش آموزان گفت: این مهم سنگ بنای دوری از آفت‌های اجتماعی و فردی و مقابله با دسیسه‌های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

موسوی با اشاره به ارزشهای حاکم قرآنی و فرهنگی در جامعه، شناساندن ابعاد هنری و جلوه های زیباشناسانه این کتاب الهی را موجب تعمیق انس و مودت بیشتر مردم با قرآن کریم عنوان کرد.

وی جامعه قرآنی را سربازان ولایت و لزوم پرداختن به جهاد تبیین به عنوان موثرترین ابزار علمی در گام دوم انقلاب را مسئولیتی خطیر عنوان و کم کاری را مستوجب ورود آسیبهای جدی به این حوزه دانست.

در پایان این برنامه تعدادی از دانش‌آموزان قرآنی مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است؛ در این برنامه معنوی بعد از همخوانی سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط دانش‌آموزان و حاضران، قاریان نوجوان و جوان روستای قرآنی اندبیل سید علیرضا مولایی و مرتضی قهرمانی به تلاوت قرآن‌کریم پرداخته و در پایان دعای ختم قرآن‌ توسط سید اسماعیل هاشمی قرائت شد.

انتهای پیام
captcha