کاروان قرآنی انقلاب در فارس به راه افتاد
کد خبر: 4118835
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

کاروان قرآنی انقلاب در فارس به راه افتاد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، کاروان قرآنی انقلاب اسلامی با حضور قاریان استانی و ملی در استان فارس به راه افتاد.

کاروان قرآنی انقلاب، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، یکی از ویژه‌برنامه‌های کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس، راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب اسلامی در این استان است که این کاروان از امروز، 12 بهمن در سطح استان به راه افتاد.

این کاروان متشکل از قاریان ممتاز استان فارس و کشور شامل سیدرضا نجیبی، جواد هاشم‌زاده، هادی افخمی، محمدامیر عباسیان و عباس هاشمی است که تمام برنامه‌های تلاوت آن‌ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشا اجرا می‌شود.

نخستین برنامه کاروان قرآنی انقلاب اسلامی امروز در حرم امامزاده سیدمحمد(ع) شهرستان کازرون است و بعد از آن این کاروان یکشنبه، 16 بهمن در مسجد الرسول شهرستان مرودشت برنامه برگزار خواهد کرد.

سومین اجرای کاروان قرآنی انقلاب در استان فارس در روز سه‌شنبه، 18 بهمن در مسجد الشهدا شهرستان فیروزآباد و چهارمین اجرای آن روز چهارشنبه، 19 بهمن در حرم امامزاده عبدالرحمن(ع) اقلید خواهد بود.

آخرین برنامه کاروان قرآنی انقلاب اسلامی استان فارس حرم امامزاده فضل‌بن موسی(ع) شهرستان جهرم خواهد بود که پایان‌بخش برنامه‌های این کاروان است.

یادآور می‌شود، کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس شامل اداره‌ کل اوقاف، ارشاد اسلامی، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس، تبلیغات اسلامی، استانداری و اموزش و پرورش است.

انتهای پیام
captcha