مراسم جشن میلاد امام جواد(ع) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 4118731
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

مراسم جشن میلاد امام جواد(ع) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

مراسم شب میلاد امام جواد(ع) امشب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی و مولودی‌خوانی حسن مالکی‌نژاد به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، مراسم جشن شب و شام میلاد امام جواد علیه السلام در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

مراسم شب میلاد امام جواد(ع) امشب ۱۱ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی و مداحی حسن مالکی‌نژاد به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می‌شود.

مراسم روز میلاد امام جواد(ع) همزمان با ۱۲ بهمن‌ماه نیز شامل نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری، مراسم سخنرانی و مولودی‌خوانی قبل از اذان ظهر توسط حجت‌الاسلام یغمائیان و مهدی نجفی، مراسم مولودی‌خوانی بعد از نماز عصر توسط احمد خلف‌زاده و مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب نیز توسط حجت‌الاسلام زمانی و حسین فروغی دنبال می‌شود.

چهارشنبه شب مصادف با شام میلاد امام جواد(ع) نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و مداحی جواد برزگر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha