نخستین «جلسه آموزشی کرسی تلاوت قرآن» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4115105
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
امشب

نخستین «جلسه آموزشی کرسی تلاوت قرآن» در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: نخستین «جلسه آموزشی کرسی تلاوت قرآن کریم» امشب در موقوفه قرآنی حسینیه امامیه شهرکرد برگزار می‌شود و به‌صورت هفتگی دوشنبه شب‌ها ادامه دارد.

کرسی تلاوت قرآن کریم

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری با اعلام اینکه نخستین «جلسه آموزشی کرسی تلاوت قرآن کریم» از امشب در حسینیه امامیه شهرکرد آغاز می‌شود، اظهار کرد: این جلسات هفتگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت محافل تلاوت و استماع قرآن دوشنبه شب‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ در موقوفه قرآنی حسینیه امامیه شهرکرد برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این جلسات با مشارکت قاریان و مرتلان و حافظان علاقه‌مند برگزار می‌شود و طی آن، ضمن تلاوت و استماع، به مباحثه و رفع اشکال خواهیم پرداخت؛ تلاش می‌شود که از اساتید بین‌المللی قرآن کریم نیز برای حضور در این جلسات دعوت کنیم که بار آموزشی این دورهمی‌ها تقویت شود.

مولوی گفت: این دورهمی‌ قرآنی تا یکی دو سال قبل در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار می‌شد که به دلایلی متوقف شد اما یکی از برکات حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی در استان همین بود که وفاق و همدلی قرآنیان ایجاد شود و فارغ از استقبال یا عدم استقبال قرآنیان و حتی با حضور دو نفر هم که شده نسبت به از سرگیری دورهمی‌های قرآنی مصمم بشویم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه تأکید کرد: جلسات آموزشی کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه عموم مردم و به‌ویژه قاریان و حافظان قرآن استان برگزار می‌شود و از تمامی علاقه‌مندان برای حضور در این محفل معنوی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha